- Náplň práce:
- Řízení provozu nemovitosti (SVJ a bytová družstva) – technická správa, revize, dohled nad dodržováním dodavatelských smluv – úklid, zahradnické služby, požární prevence, energetika, odpadové hospodářství atd.
- Zodpovědnost za veškeré dění ve svěřených nemovitostech
- Zajištění výborného technického stavu a provozu nemovitostí
- Komunikace a koordinace s výborem SVJ, dodavateli a kontrolními orgány (stavební úřady, Policie atd.)
- Řešení havarijních stavů a krizových situací
- Odpovědnost za vedení revizí a servisu zařízení umístěných v nemovitosti
- Vyřizování žádostí, připomínek a stížnosti vlastníků či nájemníků spravovaných nemovitostí
- Zodpovědnost za plnění rozpočtu a plánu financí nemovitosti
- V případě požadavků klienta – pravidelné zúčastňování na shromáždění vlastníků či schůzí výborů
- Požadujeme:
- SŠ/VŠ technického zaměření výhodou
- Praxe v oblasti správy nemovitostí
- ŘP sk. B
- Znalost cizích jazyků výhodou
- Znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), internet
- Proaktivitu, spolehlivost, flexibilitu, preciznost, vstřícnost a smysl pro detail
- Nabízíme:
- Velmi zajímavé finanční ohodnocení včetně provizního ohodnocení nad rámec paušální odměny - práce pro prestižní domácí společnost
- Práce na plný úvazek či OSVČ
- Příjemné pracovní prostředí stabilní společnosti
- Služební telefon a notebook
- Možnost mimořádných odměn
- Dlouhodobá pracovní příležitost
- Občerstvení na pracovišti
- 4 dny sick days
- 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené navázané na plnění pracovních úkolů
- Firemní akce
- Lokalita: Praha
- Termín nástupu: IHNED
- Ozvěte se nám
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a motivačním dopisem e-mailem na adresu office@ppmas.cz nebo využijte uvedený formulář.
Manažer správy nemovitostí
Mám zájem o pozici