Dovolujeme si Vám oznámit, že jsme spustili novou službu Elektronického Domovního Asistenta: EDA, kterou jsme vyvíjeli speciálně pro Vás.
Co EDA umí:
- dovoláte se přímo na náš tým (nejsme call-centrum)
- Váš požadavek je vždy vyřešen
- EDA propojuje všechny naše služby (technici, správce, havárie, evidence plateb)
- v případě nedostupnosti Vašeho technika, EDA mu doručí do pár sekund Váš požadavek a sleduje jeho vyřešení
- máte kontrolu nad Vašimi požadavky a jste informováni o jejich vyřízení
- EDA je vždy na telefonu 775 885 885 v pracovní době Po-Čt v 8:00 - 18:00 v Pát 8:00 -16:00 nebo NONSTOP na webové klientské zóně PPM nebo skrze eda@ppmas.cz
Tým systému EDA tvoří ze 100% kmenoví zaměstnanci PPM, nejedná se o tzv. „Call Centrum“, jedná se o systém zefektivnění naší práce, tak aby se nestalo že by některý z požadavků zůstal nezodpovězen, či nějaká vada neopravena.