Správa objektů
Helpdesk a Havarijní služba 840 111 840
 
Klientská zóna arrow

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 1

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 3

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 2

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 4

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 6

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 5

Pronájem vašeho bytu s garancí*

  • Vlastníte prázdný byt a nemáte čas na jeho správu a hledání dobrého nájemce?
  • Máte špatné zkušenosti s dosavadními nájemci vašeho bytu?
  • Chcete si užívat pocit, že váš byt vám vydělává peníze a vy s tím nemáte žádné starosti?

Svěřte správu svého bytu do našich rukou. Jsme odborníci a máme bohaté zkušenosti – v současné době jsme 100% úspěšní v nalézání spolehlivých dlouhodobých nájemců. Zajistíme pronájem bytu s garancí. Vytváříme dlouhodobá partnerství s majiteli bytů, kteří chtějí ze svého majetku získávat spolehlivý příjem bez starostí.

Zajistíme pro vás:

  • Vyhledání dlouhodobého nájemce a uzavření nájemní smlouvy
  • Předání bytu nájemci a zaznamenání stavů měřidel energií do předávacího protokolu
  • Převedení energií na nájemce
  • Kontrolu plateb za služby bytu, jejich vyúčtování a každoroční aktualizaci
  • Kontrolu příchozích a odchozích plateb
  • Pravidelnou kontrolu bytu
  • Řešení reklamací
  • Zajištění oprav v bytě během pronájmu i po skončení pronájmu
  • Reálný odhad výnosu a audit stávajících nákladů
  • Transparentní vedení účtu – každý klient má svůj bankovní účet, a zdarma
  • Pravidelné vyúčtování nájemného v elektronické podobě

Jak funguje spolupráce PPM a.s. a majitele bytu?

  • PPM a.s. jedná jménem majitele bytu na základě plné moci
  • Majitel bytu má pasivní přístup k účtu, na který přicházejí platby od nájemce

Infografika - Jak funguje pronájem bytu s garancí od PPM a.s.


Cena správy bytu (bez DPH):

  • Měsíční poplatek:
    Fixní poplatek 200 Kč + 4 % z čistého měsíčního nájemného (je-li byt pronajatý)
  • Jednorázová provize za zajištění nájemce:
    1 měsíční nájem*

*Garantujeme minimální délku pronájmu 12 měsíců – při dřívějším odchodu nájemce zajistíme jiného nájemce bezplatně.

 

Příklad výpočtu měsíčního poplatku za správu bytu 1+kk, 45m2:

Měsíční nájem bez služeb: 9 000 Kč

200 Kč - paušální poplatek měsíčně
360 Kč - 4% měsíčně z nájmu 9 000 Kč (platí se pouze pokud je byt obsazený)
117 Kč - 21% DPH
677 Kč Celková cena (byt obsazen)

 

Další služby, které vám poskytneme – za zvýhodněné ceny:

alt Ke stažení:
Mám zájem o službu
Telefon: 602 309 988
Flat Service
Flat Service
Flat Service
602 309 988
 
 
alt
 
zpět na seznam
Zavoláme vám nazpět

Plné znění zde

 
×
Přihlášení

Pro zobrazení cen je třeba se přihlásit. Pokud nejste registrováni, prosíme učinte tak níže, děkujeme.
Team PPM

Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
alt
Nahlásit havárii nebo reklamaci

Pro všechny objekty spravované společností Prague Property Management je zajištěna nonstop havarijní služba od firmy JANPE s.r.o. – ( v době od 8:30 -17:00  hod se dovoláte na Helpdesk Prague Property management, a.s)

Závady na společných prostorech domu jsou hrazeny z prostředků společenství vlastníků domu, závady ve Vaší jednotce budete hradit přímo v hotovosti.

V případě havárií v mimopracovní době 17.00 – 8.30 hod, v době víkendů a svátků se obracejte na Havarijní službu 840 111 840.

×
Zeptejte se profesionála...

Plné znění zde