Správa objektů
EDA a Havarijní služba 840 111 840
 
Klientská zóna arrow

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 1

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 3

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 2

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 4

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 6

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 5
Blog PPM
31.7.2017

Společnost PPM od 1.8.2017 připravila pro své zákazníky možnost hlásit své požadavky týkající se evidence plateb, správců na centrální HelpDeskové pracoviště, a to od 8.00 do 18.00 hod.

Společnost PPM od 1.8.2017 rozšiřuje své služby pro své zákazníky o HelpDeskového pracoviště, na které je možné hlásit veškeré požadavky týkající se evidence plateb vlastníků, dále pak provozně - technické požadavky, závady a náměty na správce. Zákazníci mají možnost požadavek nahlásit přes telefon na číslo 840 111 840, a to v pracovní dny od 8.00 do 18.00 hod., přes webovou aplikaci tzv. „Klientskou zónu“ a nebo pomocí e-mailu směrovaného na helpdesk@ppmas.cz.

Zákazník je o přijetí požadavku informován e-mailem. Stejným způsobem je zákazník informován o vyřešení a ukončení požadavku včetně stručného popisu, informace, jak byl požadavek vyřešen. 

alt
 
zpět na seznam
Vybrané reference
alt
Vila Verde - Praha 6, 7
6 jednotek ve správě
alt
Prokopský vrch - Praha 5
240 jednotek ve správě
alt
Royal Triangle - Praha 6, 7
48 jednotek ve správě
 
×
Přihlášení

Pro zobrazení cen je třeba se přihlásit. Pokud nejste registrováni, prosíme učinte tak níže, děkujeme.
Team PPM

Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
alt
Nahlásit havárii nebo reklamaci

Pro všechny objekty spravované společností Prague Property Management je zajištěna nonstop havarijní služba od firmy JANPE s.r.o.
( v době od 8:00 -18:00  hod se dovoláte na službu EDA - Elektronického Domovního Asistenta naší společnosti Prague Property management, a.s)

Závady na společných prostorech domu jsou hrazeny z prostředků společenství vlastníků domu, závady ve Vaší jednotce budete hradit přímo v hotovosti.

V případě havárií v mimopracovní době 18.00 – 8.00 hod, v době víkendů a svátků se obracejte na Havarijní službu 840 111 840.

×
Zeptejte se profesionála...

Plné znění zde