Správa objektů
EDA a Havarijní služba 840 111 840
 
Klientská zóna arrow

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 1

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 3

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 2

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 4

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 6

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 5
Blog PPM
9.10.2017

Rozhovor s Janem Kuchařem na téma profesionální předseda

Jaký je vztah SVJ a správce z praktického pohledu?

Správcovská firma je především servisní organizace, takže primárně plní úkoly zadané výborem. Dobrá spolupráce závisí na dobré komunikaci, a to i ve výboru samotném. Když výbor ví, co chce, může správcovská firma lépe reagovat. Výbory se nemusí scházet každý
týden. U větších domů stačí jednou za měsíc, u menších za čtvrt roku. Je ale potřeba pro správce jasně definovat úkoly a provést o tom zápis, aby bylo zřejmé, co dům zajímá a co je potřeba udělat. U novějších domů jde hlavně o nastavení a optimalizaci nákladů, u starších
se nejčastěji řeší rekonstrukce. Tam hodně cítíme tlak na cenu. Často ale platí, že ta nejlevnější nabídka není zároveň ta nejideálnější.

Setkáváte se s výbory, kde si nevědí rady, nebo mají naopak pocit, že by se o vše měl starat správce?
To bývá problém novostaveb, kde se vše teprve formuje a lidé se neznají. Poslední dobou ale potkáváme i vlastníky, kteří mají zkušenosti z jiného SVJ. S tím si ale přináší určité návyky a z počátku mají pocit, že je vše špatně nastavené a předražené. My je musíme v relativně krátké době přesvědčit, že ceny jsou nastavené správně, protože kdyby to tak nebylo, okamžitě by s námi ukončili spolupráci. Je totiž naprosto logické, že největší část práce je vždy na začátku, když se dům přebírá od developera a kdy je stále v záruční lhůtě. Po pár letech
relativního klidu pak přichází fáze obnovy domu – rekonstrukcí, což pro správce představuje znovu navýšení práce. Já výborům vždy vysvětluji, že není v našem zájmu SVJ  okrádat. Tohle se vždy rychle odhalí a my o ně jako klienta nechceme přijít.

ODKAZ NA CELÝ ČLÁNEK ZDE


alt
 
zpět na seznam
Vybrané reference
alt
Palác Koruna - Praha 1, 2, 3
1 jednotek ve správě
alt
Prokopský vrch - Praha 5
240 jednotek ve správě
alt
Vila Verde - Praha 6, 7
6 jednotek ve správě
 
×
Přihlášení

Pro zobrazení cen je třeba se přihlásit. Pokud nejste registrováni, prosíme učinte tak níže, děkujeme.
Team PPM

Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
alt
Nahlásit havárii nebo reklamaci

Pro všechny objekty spravované společností Prague Property Management je zajištěna nonstop havarijní služba od firmy JANPE s.r.o.
( v době od 8:00 -18:00  hod se dovoláte na službu EDA - Elektronického Domovního Asistenta naší společnosti Prague Property management, a.s)

Závady na společných prostorech domu jsou hrazeny z prostředků společenství vlastníků domu, závady ve Vaší jednotce budete hradit přímo v hotovosti.

V případě havárií v mimopracovní době 18.00 – 8.00 hod, v době víkendů a svátků se obracejte na Havarijní službu 840 111 840.

×
Zeptejte se profesionála...

Plné znění zde